Login

ChatTown

Verras je geliefde met een roos!

Nieuwste lid

Topic bekijken - schooljaar alweer bijna voorbij

Forum
School »
« 0 »
amananas
schooljaar alweer bijna voorbij
Lieve mensjes,
Tijdje deze site totaal vergeten (totdat ik net in mijn mail een reactie op een andere "blog" zag en dacht weer eens wat te gaan schrijven.
De laatste maanden van het jaar zijn altijd hectisch druk en dan zijn er van die *kuch* geweldige docenten, die het leuk vinden voor je toetsweek nog 3 verslagen op te geven *YUCK*. Maar het is voorbij toetsweek gemaakt.. WOEHOE! en de mensen die dit jaar geslaagd zijn CONGRATS.Ik ben jaloers. Volgend jaar ben ik aan de beurt.
OH en dan hebben we ook nog voetbal (geweldig). Maarja dat moet je leren voor je toetsweek (beetje dom gepland). Niets aan te doen. We moetne die lui even feliciteren met de geweldige prestaties, die alsnog veel beter kunnen.

Nu begint de vermoeidheid op mn deur te kloppen, dus ik ga lekker in bad en daarna m'n bed opzoeken.

Liefs,
Amantha

P.S. standaard (as always) hou het netjes

P.P.S. feitje (wat ik ook hoorde); dat de coaches van Noord-Korea een slager of een bakker (vergeten) en een fysiotherapeut zijn. ten tweede; hun supporters zouden ingehuurde Chinezen zijn. Geen idee of het waar is, maar hoorde het van een vriend a.k.a. voetbalfreak

26-06-2010 00:20 Reageren - Bewerken
Reacties:
mikee
Re: schooljaar alweer bijna voorbij
Die feitjes zijn leuk en ze kloppen ook nog
Voor mij zit het school jaar er al 3 dagen op alleen nog even rapport ophalen en klaar is kees
Dat werd trouwens ook hoog tijd.
26-06-2010 23:56 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
amananas
Re: schooljaar alweer bijna voorbij
ja ik moet nog mijn herkansing maken, maar echt nice niets meer te doen.
Ben wel gebroken.
x
26-06-2010 23:58 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen

Actieve members

Win jou favoriete scooter!

Jarig vandaag

Wie is online

• Nu online: 0 leden online en 1 gasten.
  • Totaal aantal leden: 25216
Leden online:

Copyright 2009 Tienerprofiel

xlstats - Website statistieken
Clicky Web Analytics