Login

ChatTown

Verras je geliefde met een roos!

Nieuwste lid

Topic bekijken - Liefde = Wiskunde

Forum
Liefde sex en relaties »
« 0 »
amananas
Liefde = Wiskunde
Lieve mensjes,
Weer zo'n gecompliceerd onderwerp, Liefde. Je kunt liefde vergelijken met wiskunde, als je het mij vraagt. Of je snapt het, of je snapt het niet. Aangezien ik niet echt een wiskundig genie ben, er toch 5 uur begeleiding per week in heb, en het me misschien lukt een 5 te halen in de toetsweek. Kan je niet zeggen dat ik er goed in ben. Hetzelfde geldt voor liefde, als je het eenmaal door hebt, is het appeltje eitje, MAAR HOE MOET JE HET DOOR KRIJGEN. Ze zeggen, als je een goede docent hebt... nou die heb ik niet.. genoeg geklaag van mij..

Hoe sta jij tegenover de liefde???
Just looking for MR(S). Right.. of even alles proberen om erachter te komen wat je type is of niet?

Het langer dan 2 maanden volhouden is ook een kunst, dus alle mensen die het langer volhouden, RESPECT

Liefs

P.S. (je voelt hem al aankomen) Hou het aub netjes. Ongepaste berichten zullen verwijderd worden.
02-09-2009 19:58 Reageren - Bewerken
Reacties:
kis-marit-kis
Re: Liefde = Wiskunde
hee,

idd liefde is ingewikkeld.... alleen snap ik wiskunde heel goed maar de liefde niet

het is gewoon raar.. wanneer de jongen tijd heeft voor mij ben ik interesant en wanneer hij geen tijd heeft reageert hij niet op mij
zo vaag allemaal

maarjaa
Doeeeg
20-09-2009 16:26 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
amananas
haihai,
Haha jij snapt hem.. naja jij hebt weer andere vakken waar je niet goed in bent maar veel hebben wiskunde als struikelblok en liefde = nederlands klinkt ook niet
het is de achterliggende logica.

jongens ZIJN raar maar dat is ook zo leuk aan ze naja als ze je alleen gebruiken als ze hun vriendjes niet hebben zijn ze het niet waard.

Liefs
25-09-2009 22:37 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
Lisanne
Hai!

Misschien een idee om een waarschuwing neer te zetten met dat je voorzichtig aan moet doen met wat je op het wereld wijde web zet en dat álles wat je plaats op een forum/etc. terug te vinden is?
Een onderwerp als Sex, Relaties en Liefde is namelijk wel heel persoonlijk.

Met persoonlijke informatie op internet over mijn thuissituatie ooit op het web gezet. Ik kreeg het er pas na 2 jaar en veel mailtjes met de moderators van het forum af.

Ik hoop dat mensen hier niet zo ver gaan, want je slaapt veel lekkerder als je onherkenbaar bent op het net, en niemand uit je nabije omgeving je (generende, geheime of vervelende) verhalen herkent .

Liefs
01-10-2009 18:17 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
maatlaje
nou liefde vind ik niet zo moeilijk ik heb inmiddels al 7 jaar een relatie en ben 5 jaar getrouwd met me mannetje heb 2 mooie kinderen van hem en zou ze alle 3 niet kunnen missen ook al ben ik zelf nog maar 21 en me mannetje 24 jaar en me kinderen bijna 5 en 3 jaar oud

xxxxjes athalie
10-10-2009 08:38 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
liefie
liefde is idd moeilijk dus net wiskunde
heb helaas ook verschillende relaties achter de rug die niet goed uitpakten
maar nu heb ik sinds 3 maand een hele leuke vriend

miss dat ik nu wiskunde (jongens ) eens begin te begrijpe
12-02-2010 18:36 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
amananas
haha.. ik hoop het ik dacht dat ik het eindelijk begreep maarja toen was het toch een zware onvoldoende (loser)...

12-02-2010 22:31 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
BigBang
Liefde *zucht*
Het is gewoon té moeilijk ;o
28-02-2010 20:27 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
VIEN!
Liefde is niet ingewikkeld, als je er maar niet naar zoekt. Het is net zoiets als je iets kwijt bent: wanneer je het zoekt, vind je het nergens en als je het niet zoekt kom je het zo tegen !
20-03-2010 17:01 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
wizzert0
ik snap niet van Wiskunde en liefde
27-03-2010 13:21 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
xxDaphnexx
het is echt best wel moeilijk de liefde af en toe.
ik had een vriendje en toen ik nog niet met hem had was hij de liefste van de wereld voor mij.
toen had ik met hem een maand ofzo
en hij zei nooit iets tegen mij reageerde niet meer op mn smsjes briefjes en ga zo maar door.
echt zoo kut
09-05-2010 17:39 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
Xhilusius
Tja om er dan achter te komen zou je moeten gaan naar iemand die er verstand van heeft ja...maar je spreekt dan dus meer over de kennis van de andere , en om daar meer over te weten moet je naar iemand toe gaan die die persoon begrijpt. En als reactie op de vorige post, Ik denk dat jij het ongeluk had niet liefde te hebben maar meer een flirt. Das ook nog iets waar je op moet letten, want je hebt zo veel verschillende dingen die mensen soms willen zoals bijvoorbeeld die tijdelijke aandacht van iemand die je leuk vind ( Flirt)
16-05-2010 23:41 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
Advanced_badboy
Re: Re: Liefde = Wiskunde

VIEN! schreef op 20-03-2010 17:03
Liefde is niet ingewikkeld, als je er maar niet naar zoekt. Het is net zoiets als je iets kwijt bent: wanneer je het zoekt, vind je het nergens en als je het niet zoekt kom je het zo tegen !

precies.
als je er naar opzoek gaat straal je dat uit en dat is niet aantrekkelijk.
27-05-2010 17:25 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen
mikee
Liefde is altijd ingewikkeld ook al vind ik wel dat je liefde niet moet zoeken liefde zoekt jou wel (A) en op een dag snap je het wel...

25-06-2010 23:48 Reageren - Quote - Bewerken- Verwijderen

Actieve members

Win jou favoriete scooter!

Jarig vandaag

Wie is online

• Nu online: 0 leden online en 1 gasten.
  • Totaal aantal leden: 25216
Leden online:

Copyright 2009 Tienerprofiel

xlstats - Website statistieken
Clicky Web Analytics