Topic bekijken - Alcohol
|
Forum Drugs & Alcohol » |
| « 0 » |
amananas![]() |
Alcohol Lieve mensen, Ik ga hier geen opvoedcursus geven over wat je wel en niet moet doen. Wat je wel en niet moet proberen. Ik weet niet de gemiddelde leeftijd die hier profielen heeft.. maar hou jezelf in controle. Ik heb me uit ervaring weleens mee laten slepen, omdat iedereen dronk, dat ik een biertje nam ofzo. Je moet het niet voor anderen doen, maar voor jezelf en als je het zelf niet wilt vooral niet doen Hoe reageer jij? Laat jij je meeslepen? Zo ja, waarom? Zo nee, hoe staan jou vrienden ertegenover? Liefs P.S. Hou het netjes. Alle ongepaste berichten zullen verwijderd worden |
| 02-09-2009 21:15 | Reageren - Bewerken |
| Reacties: | |
Lisanne![]() |
Re: Alcohol Hai! Als ze me op een feest vragen of ik drank wil, zeg ik gewoon netjes 'Nee'. Daar hebben ze niks tegen in te brengen (wat van 'Nee' snappen ze dan niet?). Ik heb vrienden die je respecteren om hoe je bent en wat je doet (en ook hoe je het doet), dus daar is geen gedoe mee .Liefs |
| 01-10-2009 15:09 | Reageren - Quote - Bewerken |
Popje16![]() |
Re: Alcohol Hee ![]() Ik drink gewoon alcohol, op feestjes en tijdens het uitgaan. Gaat een van mijn vriendinnen dronken, en we moeten samen naar huis, dan zorg ik dat ik niet dronken word. Word ik dronken, dan wordt zij niet dronken, dus we zorgen ervoor dat we een beetje op elkaar passen dan. Ik doe niet aan coma zuipen ofzo, en als iemand een biertje neemt, doe ik wel gezellig mee, gewoon voor de gezelligheid ![]() xx |
| 26-01-2010 17:22 | Reageren - Quote - Bewerken |
liefie![]() |
Re: Alcohol eey ik drink ook gwn alcohol op feestjes en bij het uitgaan of bij vrienden thuis ben een gezelkligeheidsdrinker en zorg dat ik niet dronken word al is dat natuurlijk wel eens gebeurt maar dat was in het begin nu weet ik tot hoever ik kan gaan xx |
| 07-02-2010 16:55 | Reageren - Quote - Bewerken |
Advanced_badboy![]() |
Re: Alcohol Af en toe een drankje kan geen kwaad en een keer aangeschoten zijn ook niet. Alleen als mensen gaan drinken of wat dan ook omdat andere dat doen zijn ze gewoon zielig vind ik. Als je met vriend(inn)en uit eten bent en iedereen neemt mosterd soep maar jij hebt daar geen trek in neem je dat toch ook niet! Snap wel dat er meer druk op je schouders komt als het over drank en andere dingen gaat maar als je het niet wilt en een leuke tijd kan hebben zonder waarom zou je het dan doen voor je vrienden die dit blijkbaar zonder niet kunnen? zegt meer over hen dan over jou! |
| 27-05-2010 17:17 | Reageren - Quote - Bewerken |
mikee![]() |
Re: Alcohol Ik begin d'r niet aan ik ben nog best jong en het word me nu al op feestjes aangeboden. Ik maak me er altijd van af met: ik begin er niet aan tot mn 16. Ik vind wat andere doen niet zo belangrijk alcohol op jonge leeftijd maakt je hersens kapot en ik doe een goede schoolopleiding en wil die heel graag voortzetten dus. Ik zeg NEE tegen alcohol |
| 26-06-2010 23:49 | Reageren - Quote - Bewerken |
Jarig vandaag
Wie is online
- Nu online: 0 leden online en 2 gasten.
- Totaal aantal leden: 25216

.